top of page

7 דברים שאני עושה כל יום כדי להרגיש טוב.

וואו לא כתבתי מאז מרץ..... כמה העולם השתנה מאז אה? בעקבות כל מה שקורה בעולם, וסתם כי בא לי, אני רוצה לשתף אתכם 7 דברים שאני עושה כל יום כדי להרגיש טוב.


אני מאמינה שלכל אחד מאיתנו יש אחריות מלאה על המצב הנפשי, רגשי ופיזי שלנו ושעל ידי שינויים קטנים בהרגלים של היום יום, כולנו נוכל להגיע למקום יותר מאוזן, בכל תחומי החיים.


אז הנה 7 הרגלים יומיומיים שלי, מזמינה אתכם לאמץ את מה שהכי מדבר אליכם ולנסות, מה יש לכם להפסיד?




1. מתחברת: אני כל בוקר יושבת חצי שעה (לפחות) בטבע, על הדשא שבפארק שמקשיף כל הים. כל אחד והנוף שלו, אפשר לשבת גם על חול או כל משטח אחר בטבע, העיקר להתחבר לאדמה. יש בה אנרגיה מופלאה במרפאה את הגוף ומחברת אותנו לנשמה. לנשום ולהרגיש את אימא אדמה.


2. משחקת: אני עושה מדיטציה כל בוקר (בטבע אבל אפשר גם בבית). בתרגול שלי אני נושמת, מקשיבה לכמה שירים שמרגשים אותי ופותחים לי את הלב ואז, מדברת עם הילדה שבי ובודקת מה שלומה. לבסוף אני מדברת קצת עם אלוהים, טאטע או מה שלא תרצו לקרוא לדבר הזה שגדול מאיתנו ואחראי פה על הכל, אנרגטית.


3. מתחזקת: אני שותה כוס של מיץ ירוק כל בוקר, זה עושה לי מדהים לבטן ולמערכת העיכול ועוזר לי גם להתקרקע. אני גם מנסה כל יום לעשות משהו שאני טובה בו ואוהבת לעשות. זה מחזק לי את הערך וביטחון עצמי ועוזר לי להישאר מאוזנת, גם באגו.


4. מרגישה: אני עושה כל יום מעשה של אהבה למען האחר, או משתדלת לפחות. אני כל מיני דברים כדי לפתוח את הלב כמו למשל לראות סרטונים מרגשים ביו טיוב יאני בוכה, מכל הלב ומשחררת כאבים ישנים וחדשים.




5. מתוודה: אני משתדלת כל יום לעשות סרטון כל יום ליו טיוב, כדי לדבר על נושא מסוים שעבדתי עליו ולחלוק את הדברים שאני מגלה ושעוזרים לי. אני גם מתוודה בכתב או מול מישהו ומשתפת את כל המחשבות האפלות שלי, את הכאב שלי.


6. מסתנכרנת: תוך כדי מדיטציה אני עוברת על כל הדברים שמטרידים ומתבוננת בזה מהצד כדי לחבר בין הנקודות, להבין את הסיפורים והשיעורים.


7. מתעלה: אני מדברת עם אלוהים, אבא שבשמיים או האבא הדמיוני שלי כל יום, כמו אוהבים או חברים טובים ונזכרת כמה אני אהובה תמיד על ישיו תמיד ולא משנה מה וכמה אני אוהבת אותו!


ובין לבין....? אני נושמת.

כל הזמן

מתחברת לתחושות שלי בגוף

מחייכת לעצמי

ונוכחת ברגע.....




לא פשוט אבל עם תרגול

זה הופך להיות טבע שני


באהבה


נוטלה 💋💋💋



💜💜💜🌸🌸🌸🌸


אני עושה מפגשים אישיים ועוזרת לנשים וגברים במגוון נושאים, בעיות או חסימות בחיים דרך עבודת תודעה, מדיטציה, יצירת מציאות ועבודה עם הגוף האנרגטי והתת מודע.



מוזמנים לתרום לי כסף לערוץ כדי שאוכל להמשיך להכין סרטונים מופלאים מידי יום! אתם יכולים לתרום כלסכום שבא לכם דרך הלינק לפייבוקס (אפליקציית תשלומים) או דרך ביט (מספר יינתן באישי דרך המייל שכתוב למטה)!!




באהבה תמיד, נוטלה


💋



bottom of page