top of page

מציאת אהבה לא תלויה במספר הדייטים שאצא אליהם, אלא במה יש בתוכי

וואו, לא כתבתי הרבה זמן! אני כל עסוקה במפגשים האישיים שאני עושה ובסרטונים שאני מייצרת ומעלה ליו טיוב שכבר כמעט וזנחתי את הבלוג שלי.... אבל אני כל כך אוהבת לכתוב שאני ממש מבטיחה להשתדל לכתוב יותר, לעצמי ולכם.


בתקופה האחרונה אני עוסקת הרבה במלאכה שלי, ביום יום שלי, בעבודה שאני עושה, בערך שאני מעניקה לעצמי ולעולם, בזוגיות ומערכות יחסים והכל מתערבב לי לבלאגן אחד גדול בראש. לכולנו יש בלאגן בראש, אני לא היחידה, אבל למדתי עם השנים לעבוד עם המחשבות, להרגיע את המחשבות האובססיביות ולעשות את העבודה הרגשית שמשחררת אותי מכאבי העבר ומאפשרת לי להיות יותר ויותר נוכחת ברגע.


הרבה מהעיסוק שלי הוא בעבודת צללים, העבודה עם החלקים הכי אפלים שבנו, הזכרונות הכי כואבים שיצרו אצלנו את דפוסי ההתנהגות הכי הרסניים ואני מוצאת אצלי הרבה כאלה, עד היום ועם כל העבודה שכבר עשיתי על עצמי. הדפוסים שעבדתי עליהם לאחרונה היו בעיקר קשורים לגברים - איזה דפוסי התנהגות יש לי עוד מהילדות שמפריעים לי למצוא אהבה, זוגיות כו שאני רוצה למצוא. איזה דפוסי חשיבה מעכבים אותי מלחוות מערכת יחסים כמו שאני רוצה לחוות?


בדיוק אתמול התארחתי בתוכנית רדיו של בר ונימו על ״כוהנות אהבה״ ודיברנו הרבה על החיים האישיים שלנו כמטפלות רגשיות-טנרטיות. זה הזכיר לי שבאמת, את מרבית העבודה עם עצמי ובנושא גברים וזוגיות, עשיתי עם הבחור האחרון שיצאתי איתו. הוא היה בחור חכם, מודע, מחובר רגשית שהבין אותי ואיך הראש שלי עובד, הרגשתי אליו חיבור רגשי נשמתי מיד, עוד לפני שפגשתי אותו. למדתי דרך הקשר מולו כל כך הרבה על עצמי, ריפאתי וניקיתי כל כך הרבה מהכאבי העבר שלי דרך העבודה מולו ואני לא חושבת שהייתי מצליחה לעשות את זה כל זה, בלעדיו כלומר בלי השיקוף המדהים שהוא נתן לי, אל תוך נשמתי בכך שהוא אפשר לי לראות את נשמתו.





זה לא קל להיות מטפלת רגשית-מינית וגם למצוא זוגיות, זה עלול להיות מאוד מאיים על גברים ובגדול, מי רוצה לצאת עם מישהי שנותנת אהבה לכל מיני גברים שמגיעים אליה לטיפול. אני אמנם לא מטפלת במגע או באברי מין, אבל אני כן נותנת אהבה של אימא, של מאהבת ושל חברה טובה ומגיעה לרמות אינטימיות גבוהות עם חלק מהאנשים שבאים אליי. כן, אני גם עובדת עם נשים שרוצות לעבור תהליך פנימי כדי להיות יותר טנטריות בעצמן אבל מרבית העבודה שלי היא מול גברים, וזה לא פשוט עבור מי שירצה להיות בן הזוג שלי.


אני מבינה עם הזמן, שאני לא רוצה או יכולה לשנות את מי שאני או את מה שאני עושה, רק כדי להתאים לגבר כזה או אחר. גם האחרון התרחק לאט לאט ככל שהוא הבין יותר מה אני עושה. כן, זה שבר לי את הלב, אבל הבנתי שהוא פשוט לא במקום של להבין את מורכבות החיים שלי כי הוא בעצמו עוד לא שם, ושחררתי אותו באהבה ענקית, עם כל הכאב שבדבר. הוא שיקף לי דווקא כמה אני כן רוצה זוגיות, למרות כל השנים בהם הכרזתי שאני לא, הוא גם שיקף לי כמה אני רוצה משפחה וילדים, בקונסטלציה כזו או אחרת אבל כן, יום אחד אני גם רוצה להיות אימא ואני רוצה גבר מדהים לצידי שיהיה אבא מטריף, אוהב ורגיש.


אני מאמינה בכל ליבי שאנחנו יוצרים את העולם החיצוני, בהתאם לעולם הפנימי שלי ולכן, אני מודה לו על כל מה שהוא שיקף לי כי בזכותו, ניקיתי הרבבה מהלב שלי לקראת הגבר של חיי, האהבה שלי שממש מתקרבת... בכל יום ויום שעובר שאני עובדת עם עצמי, על הלב שלי. לכן בזכותו, הפנימיות שלי נקייה וטהורה יותר ואני מסוגלת היום למשוך אל תוך חיי את הגבר המדויק לי. אני מאמינה שזה נכון לכל אישה ושחשוב לזכור, שמכל מערכת יחסים אנחנו לומדות עוד על עצמינו, מתרחבות, גדלות וצומחות ושתמיד, מה שיש בתוך ליבנו הוא זה שיוצר את העולם החיצוני שלנו.





הרגשות שלי כלפי עצמי מושכים אליי גבר עם רגשות דומים, כי באנרגיה ״דומה מושך דומה״ ולכן..... מבחינתי, מציאת אהבה לא תלויה במספר הדייטים שאצא אליהם, במראה החיצוני שלי או בעבודה שלי אלא במה יש בתוכי, בלב שלי.


אם אני מרגישה אהבה לעצמי, אם אני מעריכה את עצמי ודואגת להרגיש כמה שיותר טוב כל הזמן, להיות אופטימית, חיובית מתוקה וחמודה, זה בדיוק מה שאני אמשוך מבחוץ, הגבר שיגיע אליי יהיה שיקוף של מה שיש בתוכי אז כדאי מאוד שמה שבתוכי יהיה חיובי ואוהב, כי זה סוג הגבר שאני רוצה לקום איתו בכל בוקר מחדש. במקום להתרכז במה לא בסדר בי, אני מתרכזת במה כן טוב בי, בכמה אהבה יש לי להעניק לעצמי ולאחר, בתחושה הפנימית שלי ובידיעה שהכל טוב, הכל לטובה והכל מדויק, גם אם כרגע זה לא מרגיש ככה. זו גם הדרך שלמדתי להשתחרר מאובססיות על גברים, והיו לי הרבה!!


הנשימה, המדיטציה והעבודה הפנימית, שעוזרים לי להרים את הביטחון וערך העצמי שלי ושמלמדים אותי בכל יום מחדש, לאהוב את עצמי יותר ויותר, להיות כמה שיותר ברגע ולסמוך על היקום שהכל מדויק, הם אלו שבסופו של דבר יפגישו אותי עם הגבר הנכון לי, ולא שאר השטויות שרווקים ורווקות מתעסקים בהם ביום יום.


חוץ מזה, הרבה יותר קל להתמקד בי ובטוב שלי מאשר לרוץ בעולם כמו תרנגול בלי ראש מתוך נואשות למצוא זוגיות. המחשבה שכשאמצא זוגיות אהיה מאושרת מטעה ולא נכונה, האמת היא שכשאני אהיה באהבה עם עצמי, אז אני אמשוך אהבה גדם מבחוץ ולכן, זה הדבר היחידה שבאמת חשוב להתעסק בו. בעיניי.


מקווה שזה קצת עוזר לכן ולכם, הרווקים ורווקות המתוקים ומתוקות שקוראים את זה

מקווה שתחליטו גם לעשות יותר עבודה פנימית על עצמכם במקום להתעסק כל היום בשטויות שמבחוץ

ואני מאחלת לכם את כל האהבה שבעולם


כמובן שאני גם מלמדת את כל זה ומעבירה אנשים תהליכים מהסוג הזה

מוזמנים ליצור איתי קשר כדי לקבל פרטים נוספים!!


 





bottom of page