top of page

לוקחת אחריות על מצב הרוח שלי

מצב הרוח שלי....זה למעשה המצב הרגשי שלי. מצב הנשמה שלי, המצב האנרגטי שלי. הרגש שאני מרגישה, בכל רגע נתון רוטט בקצב מסוים, יוצר תדר מסוים בגוף שלי, בנפש ובנשמה. זה התדר שאני מוציאה החוצה לעולם ושאני מקבלת מהעולם בחזרה.


רגש חיובי יוצר רטט גבוה ונעים רגש שלישי יוצר רטט נמוך ולא נעים אפילו כואב, מעיק ומציק


הרגשות שלי משפיעות ישירות על המצב הפיזי והבריאותי שלי. אם כך, אני רוצה להישאר כמה שיותר ברטט גבוה, חיובי, נעים וכמה שפחות ברטט נמוך ושלילי ואני רוצה להיות אחראית על הרטט שלי!!! ולא לתת לכל בן אדם להשפיע עליי על המצב הרגשי שלי או על מצב הרוח שלי.....לא?!!


הבנתי שאני רוצה להפסיק להיות קורבן של המציאות ויותר להיות זו שיוצרת המציאות שלי. בוגרת ואחראית.

כדי לעשות את זה, למדתי עם השנים, כמה דברים חשובים: 1. לא לקחת דברים אישית 2. לא להניח הנחות 3. לא לצפות 4. לא לקחת דברים ברצינות מידי 5. להתבונן 6. לנשום 7. להעביר את תשומת הלב שלי מהמחשבות, לתחושות בגוף (תודה נימו) 8. להרגיש הודיה ואהבה לעצמי 9. להיות ברגע 10. לחשוב חיובי, כל הזמן, לא משנה מה





כל אחד יכול ללמוד את זה, אבל רק אם יש רצון עז להשתחרר מהמטריקס. זה מתחיל מהרצון להפסיק להיות קורבן ולהתחיל להיות היוצר. מילד לבוגר, מתינוק למלך, משרוטה למלכה. בכל אחד מאיתנו יש חלקיק של אור אלוהי, עכשיו רק צריך למצוא את כביש הגישה.


הגיע הזמן שניקח אחריות על מצב הרוח שלנו, על אמת הפעם. אם אני יכלתי לעשות את זה, כל אחד יכול.




אני עושה מפגשים אישיים עם נשים וגברים שרוצות להעמיק בנושאים השונים עליהם אני מדברת ביו טיוב ופייסבוק - מיניות, מדיטציה והחיבור ביניהם. אני בעיקר עובדת עם מי שיש לה בעיה סביב מגוון נושאים הקשורים לאורגזמות, חסימות רגשיות, מיניות, רווקות וזוגיות, ביטחון עצמי, תודעה, ריפוי אנרגטי ועוד.....


כל מפגש ייחודי בפני עצמו וכולל בין היתר שיחה סביב הנושא הבעייתי, תרגילי נשימות, לימוד והדרכה של טכניקות העוזרות להעצים את החיבור לעצמינו ולגוף הפיזי-רגשי שלנו ועוד. אני עוזרת למצוא ולהבין את מקור הבעיה רגשית, כדי לרפא אותה מהשורש ולמנוע ממנה להמשיך להפריע לנו בחיים.

bottom of page