top of page

אין בעיה שהיא רק ״פיזית״

הדבר הכי מתסכל שאני נתקלת בו, הוא אנשים שבטוחים שכדי ליהנות יותר בסקס, הם צריכים לעשות משהו אחר בעולם הפיזי - להיות חזק יותר, בריא יותר, להכיר תנוחות טובות יותר, להחזיק יותר זמן, לקחת תרופה או ללכת לרופא. אם משהו לא עובד בסקס, זה בטוח גם בגלל משהו חיצוני בגוף, משהו שלא עובד כמו שצריך, משהו שלא מתפקד כמו שהוא אמור, משהו שמקולקל אצלי. זה תמיד רק פיזי, חיצוני וכשאני מנסה להסביר, שזה לרוב קשור גם משהו פנימי ורגשות מבטלים אותי, כאילו אני מדברת שטויות. כאילו לא יכול להיות, שהגוף הפיזי שלנו קשור לגוף הרגשי.



גם במסע שלי תמיד חיפשתי פתרונות חיצוניים, דברים מחוצה לי שיעזרו לי, ייגרמו לי להרגיש טוב עם עצמי, יאהבו אותי, יאשרו אותי. עד היום אני עושה את זה עם האנשים הסובבים אותי, כל הזמן מחפשת אישור מבחוץ, בתקווה שזה יגרום לי להרגיש יותר טוב עם עצמי. כל פעם מחדש אני נזכרת, שהמסע הזה שבחרתי לעבור הוא מסע פנימי, אל עמקי נשמתי ובמסע הזה, קיבלתי על עצמי את העובדה, שאצטרך להתמודד עם כל מיני שדים שיצופו וירימו את ראשם המכוער כדי להזכיר לי את טראומות העבר שלי. זה חלק מהעניין, זה חלק מהדרך, מהריפוי חזרה לאהבה.





גם במיניות, המסע הוא בדרך כלל פנימה, העבודה היא לרוב רגשית. הגוף ברוב הפעמים "תקין", הוא רק לפעמים עובד בחוסר תפקוד מלא, בהתאם למצב הרגשי שלנו. כשבאתי לעבוד על המיניות שלי, לא תיארתי לעצמי שאני אמצא את עצמי שנתיים אחרי, במסע אישי מטורף שבכלל לא קשור לסקס. יצאתי למסע הזה דרך העבודה המינית, זה היה הטריגר, ואני רואה את אותו הדבר על כל הנשים שאני עובדת איתן. הן מגיעות בגלל דברים פיזיים כביכול שמפריעים להן בסקס, אבל למעשה הן חסומות רגשית עוד מהילדות והעבודה שאני עושה איתן היא בעיקר רגשית ולא קשורה בכלל לסקס. למעשה, רוב העבודה שאני עושה לא קשורה לבעיות בגוף, אלה לחסימה ברגשות ואלו הן חדשות טובות, כי את זה אפשר לרפא מבלי ללכת לרופא או לקחת תרופות.


לכן חשוב להבין, שאין בעיה פיזית-מינית שקשורה רק לגוף, זה תמיד קשור גם לגוף וגם לרגשות וכמעט כל בעיה בתחום המיני, קשורה לחסימה רגשית כזו או אחרת. לכולם יש גוף תקין , בדיוק איך שהוא. הגוף שלכם מיוחד במינו, אין שני גופים שנראים בדיוק אותו הדבר או שעובדים בדיוק באותה הדרך. אין אפילו גוף שעובד כל פעם באותה הדרך, אז למה אנחנו מצפים מהגוף שלנו לעבוד כמו מכונה ולמרות שבראש שלנו יש בלאגן מתמיד של מחשבות, דמיונות, זכרונות ופנטזיות? מה, הגוף ייהנה מסקס ויגיע לאורגזמות בזמן שאנחנו נרחף במחשבות ונחשוב על כמה אנחנו לא טובות בשום דבר? זה לא עובד ככה, הגוף והמחשבות מחוברים והגיע הזמן שנתחיל לחפש את הבעיה בתוכנו, במקום להאשים את הגוף שלנו בכל הבעיות המיניות שלנו.




הגוף שלנו הוא חלק ממי שאנחנו, הוא הבית שלנו לחיים האלה והוא הכלי שלנו להרגיש אהבה בעולם. הוא גם הכלי שלנו לחוות עונג פיזי מיני, אבל כל עוד נתייחס אליו בזלזול, שנאה, חוסר כבוד…. הוא לא ישרת אותנו כהלכה והוא בטח שלא ייספק לנו עונג מכל סוג. אין אישה שלא אומרת לעצמה דברים לא יפים בראש, שלא יורדת על עצמה, כועסת על עצמה, שונאת את עצמה אולי קצת, בטוח את הגוף שלה ואם לא את כולו אז חלקים ממנו. אנחנו לא אוהבות את הגוף, ולא רואות את הקשר בין זה, לבין חוסר היכולת שלנו ליהנות מסקס או מהחיים בכלל. למה שנהנה, כשאנחנו חיות באנרגיה של שנאה עצמית וכעס מתמיד.


לכן, הצעד הראשון שאני מלמדת את כל הנשים שעובדות איתי, הוא להבין מחדש את החיבור שלה לגוף הפיזי או בכלל, להתחיל ליצור חיבור מחדש לגוף. אני עושה את זה בעזרת יוגה, עירום, שימות ומדיטציה כי אלו הם הכלים שאני מצאתי ושהכי מתאימים לי, אבל לכל אחת יש את הדרך שלה. מעולם לא ניסיתי לכפות את הדרך שלי על אף אחת, רק להציג עוד דרך שאולי כדאי ללכת בה כדי להרגיש קצת יותר שלמה עם עצמך וכדי ליהנות מסקס יותר ומהחיים בכלל. ברגע שניצור חיבור אוהב לגוף, נוכל להביא את החיבור הזה גם למיטה, ליהנות מסקס טוב יותר ומשם להביא את זה לכל התחומים בחיים שלנו ולחיות חיים מאושרים יותר.





כל עוד נחשוב שהפתרון הוא מבחוץ, רק בגוף, כל עוד נמשיך לחיות בסיפור שמשהו לא בסדר אצלנו ושדווקא מכל הנשים בעולם, דווקא לי לא נתנו את היכולת לחוות אורגזמה בזמן החדירה, זו גם תהיה המציאות שנחיה בה. ברגע שנבין, שכל הדברים שחיפשנו בחוץ, בעצם נמצאים כבר עכשיו בתוכנו, נוכל להתחיל להתחיל לעשות עבודה אמיתית ופנימית עם עצמינו ואז, גם ליהנות מנפלאות הגוף שלנו, ויש הרבה נפלאות לחוות. שינוי קטן בפרספקטיבה יכול לעשות שינוי גדול בחיים ומה שבטוח זה שאין לכם מה להפסיד.

bottom of page