top of page

למה כדאי לכל אישה לחקור את המיניות שלה?

הגעתי למקום בו אני נמצאת כרגע בחיים, בין היתר גם דרך החקירה המעמיקה שעשיתי של המיניות שלי. תמיד החשבתי את עצמי בחורה דיי מינית שנהנית מסקס, אבל בפועל לא הגעתי לאורגזמות מטריפות ואני לא יכולה להגיד שבאמת נהניתי מסקס. נהניתי מתשומת הלב, היחס, החום ומהגע אבל מבחינה מינית? פחות.


כשיצאתי לדרך שלי אחר העונג, הייתי בת 30, כבר כתבתי על הנושא ב-ynet ובבלוג שלי. חשבתי שאני יודעת הרבה על סקס אבל גיליתי, שלמרות כל הידע שלי, הבנתי הכל לא נכון. חשבתי שיש טכניקות או שיטות או תנוחות שאני לא מכירה, אבל גיליתי שהדבר שהכי מפריע לי בסקס, אלו הם החסימות הרגשיות שצברתי במהלך החיים, הקשורות לגברים, דימוי גוף ומיניות. הבנתי, שאני לא באמת מצליחה להשתחרר עד הסוף בחוויות המיניות שלי, לבד או עם גברים, ולכן, אני לא מצליחה ליהנות כמו שאני יכולה.





ההתעסקות שלי סביב המיניות עצמה, נבעה בעצמה מחסימות רגשיות, סביב גברים, אבא והתניה שהייתה לי ש״כשאתן לגברים סקס, אקבל מהם אהבה״, גם אם זו קצת אהבה ואפילו אם היא רק אהבה חלקית. אבל בכל זאת, לפני שהגעתי לחסימות האלה, הייתי נחושה בדעתי לחקור ולהבין את המיניות הנשית ובכלל, את כל הנושא הזה שקוראים לו ״סקס״.


בדרך שלי, גיליתי הרבה דברים מעניינים על עצמי ועל סקס, כמו למשל העובדה שנשים צריכות יותר ללמוד להשתחרר ולהתמסר בסקס לעומת גברים, שדווקא צריכים ללמוד יותר להתחבר לצד הרגשי שלהם. הבנתי שאת רוב הדברים על מיניות למדנו בעשור הראשון לחיים שלנו והתחלתי לראות את הקשרים בין מערכת היחסים שלנו עם אבא ואימא שלנו לבין מערכות היחסים שלנו מול גברים ונשים בחיינו הבוגרים.


הבנתי שאורגזמה, זה פורקן של אנרגיה מינית ושאנרגיה מינית היא בכלל מה שאנחנו קוראים לו ״חרמנות״. למדתי להרגיש את האנרגיה הזו בגוף, להתחבר אליה ולעבוד איתה כך שאני לא מוגבלת בתנאים חיצוניים כדי להתחרמן ואני לא צריכה אף אחד כדי להגיע למולטי-אורגזמות בקלות ובלי יותר מידי מאמץ. ולמדתי כמובן, איך להעביר את זה לנשים אחרות.


אני לא חושבת שסקס זה הכי חשוב ושצריך להתעסק בו כל הזמן, אבל אני כן חושבת שזה חלק עיקרי ומהנה בחיים שלנו, המקום בו אנחנו יכולים לחוות עונג, להרגיש בנוח עם עצמינו, ליהנות ולהיות אותנטיים לעצמינו. זה המקום בו אנחנו יכולים להתחבר לאחר, לאהוב, להרגיש אהובים ולמצוא בו את עצמינו מחדש.





סקס עבורי היה רק חלק מהמסע, כי אחרי שהבנתי שם את החסימות המיניות העיקריות, ראיתי שיש לי עוד הרבה עבודה עם עצמי מעבר למה שאני עושה במיטה. אבל סקס, זה אחלה מקום להתחיל בו את העבודה על עצמינו, זו סיבה מצוינת ללמוד עבורו איך לאהוב את עצמינו יותר ולהרגיש עם הגוף שלנו יותר בנוח. זה גם מקום מצוין להתחיל לפתוח את החסימות הרגשיות שלנו, אלו שמשפיעים ישירות על הגוף שלנו ועל היום יום שלנו, כדי שנוכל סוף סוף לחיות את החיים שתמיד חילמנו לחיות, בלי דאגות, חרדות או לחצים מיותרים.


בסופו של דבר, אני מאמינה שבאנו לכאן כדי ליהנות ולחוות אהבה. אם נמשיך לתת לעבר שלנו לנהל אותנו גם היום, אנחנו אף פעם לא נצליח באמת לממש את מלוא הפוטנציאל שלנו בעולם הזה וחבל, כי אני חושבת שלכל אחת יש את היכולת.


 




bottom of page