top of page

אל תקנאי באחותך, תאהבי אותה!

ככל שאני יותר מדייקת עם עצמי, ככה היקום מדייק עימי. השבוע קרה משהו, קינאתי במישהי, לשבריר של שנייה....תגובה אוטומטית של פעם, שיושבת על המון כאב שיש לי מול נשים. עשיתי כבר מלא עבודה עם זה, למדתי לפרגן, להיות אימא ואחות אבל עדיין.... התחרותיות שם, פחות ופחות אבל שם.


באותה השנייה שזה עלה, ראיתי את זה....אבל בחרתי להדחיק, להקטין, להתעלם, לא לראות. כאילו זה קטן עליי, אבל שום מחשבה לא קטנה מידי כדי להתבונן בה. למחרת כמובן, קמתי עם גירוי בעין, כי ככה הגוף והרגשות עובדים, מדחיקים רגש בראש, הוא ייצא בגוף עד שנתעמת איתו. לא רצית לראות משהו? האנרגיה תלך לעין שעד שתתמודדי.

אני רואה עכשיו שזה יותר גדול ממחשבה שלא התבוננתי בה, אלא על כאב עמוק שיש לי מול נשים. לא קיבלתי אהבה מפרגנת ופתוחה מנשים. רוב חיי הן היו אויבות שלי, יריבות, מתחרות. פעם ב... פגשתי אישה שהיה לי איתה חיבור שונה מהרגיל, למזלי, אבל עדיין עם רוב הנשים שהכרתי, התחריתי.


מי יותר יפה, גבוהה, כוסית, חכמה... כל הזמן משווה, מודדת, כל הזמן מנסה להיות יותר מהאחרות, יותר מיוחדת, יותר מעניינת.... יותר. ולמה? כי גם בילדות התחריתי בנשים, באחיות שלי כדי לקבל מעט תשומת לב מההורים, באימא שלי מי תקבל יותר תשומת לב מאבא שלי, בחברות שלי מי תשיג את הבחור הכי שווה... כל הזמן בתחרות, כל הזמן יריבות במקום אחיות.





אני חושבת שבגלל זה אני לא אוהבת מגע מנשים, מיני או לא מיני. כמה חיבוקים כבר קיבלתי בחיים מאישה שבאמת אהבה אותי ופרגנה לי? כמעט ולא, אני לא מכירה את זה! ואני עוד חשבתי שאני כועסת על גברים חחחח אני רק מתחילה להתמודד עם הפחד וכעס שיש לי מול נשים.


אבל אני רואה את זה אני עובדת על זה יש לי יותר ויותר נשים בחיים שאני אוהבת מעריצה מפרגנת תומכת בהן


ככה זה בעבודה הפנימית הזו. כל פעם אני מפרקת עוד ועוד כאב סביב הנושא, אני נזכרת כמה לבד הרגשתי בילדות אל מול הנשים אצלי בבית, את הבדידות ויריבות המתמדת, אני נושמת, בוכה החוצה את הכאב ומתנחמת בידייה של האימא הדמיונית שאני רואה במדיטציה, שאוהבת אותי לא משנה מה, מפרגנת לי תמיד ושם בשבילי לנצח!

אני מאחלת ליום שנשים כבר לא יהיו עבורי אויבות אלא אחיות, ליום שלא אקנא יותר, שלא אשווה או אתחרה כי אני רוצה לאהוב ולסמוך על נשים.


בחיי שאני רוצה אני עדיין לומדת איך.... אני בדרך.


************


ואם בא לך ללמוד גם את העבודה עצמית, כניסה פנימה, ריפוי של הלב, חיבור לילדה ולנשמה.... אני עושה מפגשים גם עם נשים, על כל זה ועוד.... עם מלא אהבה ופרגון!!




אני עושה מפגשים אישיים עם נשים שרוצות להעמיק בנושאים השונים עליהם אני מדברת ביו טיוב ופייסבוק - מיניות, מדיטציה והחיבור ביניהם. אני בעיקר עובדת עם מי שיש לה בעיה סביב מגוון נושאים הקשורים לאורגזמות, חסימות רגשיות, מיניות, רווקות וזוגיות, ביטחון עצמי, תודעה, ריפוי אנרגטי ועוד.....


כל מפגש ייחודי בפני עצמו וכולל בין היתר שיחה סביב הנושא הבעייתי, תרגילי נשימות, לימוד והדרכה של טכניקות העוזרות להעצים את החיבור לעצמינו ולגוף הפיזי-רגשי שלנו ועוד. אני עוזרת למצוא ולהבין את מקור הבעיה רגשית, כדי לרפא אותה מהשורש ולמנוע ממנה להמשיך להפריע לנו בחיים.

bottom of page