top of page

האם באמת אפשר לרפא את הגוף באמצעות כוח המחשבה?


אני חושבת שהתובנה הכי גדולה בחיי הייתה שאני חיה בתוך גוף פיזי ושלמיינד ולרגשות שלי, יש השלכה ישירה על הגוף שלי, בריאותו ורמת שביעות רצונו. צפיתי בסופ״ש האחרון בסרטונים רבים, המדברים על הילינג והיכולת של כל אחד ואחת מאיתנו לרפט את עצמו. מנטאק צ'יא למשל, מורה רוחני סיני/תאילנדי מדבר בסרטונים רבים ביו טיוב, על החיבור הישיר והעמוק בין התודעה, נשמה ועולם הרגשי שלנו לבין הגוף הפיזי שלנו ובריאותו. בנוסף ראיתי סרט מדהים בשם "Heal" שכולו מדבר על היכולת שלנו לרפא את עצמינו (גם ממלחות כמו סרטן) באמצעות כוח המחשבה ואנרגיה חיובית, כלומר אהבה לעצמינו ללא תנאי, סבלנות, חמלה וקבלה.


זה מדהים, כי אני מאוד סקפטית. רוב חיי הסתקרנתי מתורות רוחניות אך בו זמנית, ברחתי מהם כמו מאש. מחצית מהזמן הם נשמעו לי כמו האנשים הכי הגיוניים בעולם אבל במחצית השנייה מהזמן, חשבתי שהם מטורללים לחלוטין. איך יכול להיות שמחשבות שלי משפיעות על הגוף שלי?! זה לא היה נשמע לי הגיוני בעליל, והתנגדתי לזה במשך שנים רבות. אף פעם לא ממש האמנתי באלוהים, הדת היהודית לא סקרנה אותי אפילו בקצת ולא ממש האמנתי בשום דבר, הייתי ממש אתאיסטית ויכולתי להרצות על זה אם הייתי צריכה, אבל בו זמנית, תמיד היה מקום בלב שלי שאמר לי שיש עוד משהו מעבר לכל זה.





לא התחברתי לכל הדיבור הרוחני הזה, אבל סבלתי מבעיות פיזיולוגיות שהרופאים לא ממש מצאו להם סיבה או פתרון, החיים שלי ממש לא היו במקום שרציתי שהם יהיו ואני הייתי בבאסה מתמשכת, סוג של דיכאון שמסווה על ידי אישה שנראתה מהצד כמתפקדת אבל מבפנים, נרקבת לאט לאט מבפנים. הייתי האויב הכי גדול של עצמי במשך שנים רבות, שמתי לעצמי רגל פעם אחרי פעם, הכשלתי את עצמי בכוונה כדי לא להיות אף פעם מאושרת באמת. לא האמנתי שמגיע לי לחוות אושר, שמחה, אהבה, בעיקר כי בשנים הראשונות לחיי, לא חוויתי אהבה ללא תאני מההורים שלי, ובמשך כל חיי כעסתי עליהם על כך.


באמצעות תהליך ההילינג שעברתי, נכנסתי פנימה לעמקי נשמתי, יצרתי קשר מחדש עם הילדה שבתוכי, למדתי לאהוב אותה, לקבל אותה כמו שהיא, נתתי לה מקום לפרוק את כל הכעסים כאבים שהיא צברה במהלך השנים, למדתי לסלוח לכל האנשים שעשו לי רע בחיי ואפילו להגיד להם תודה, על השיעור החשוב שהם עזרו לי ללמוד. למדתי לראות את ההורים שלי בחמלה ולהבין גם אותם, במקום רק לכעוס עליהם כל הזמן. בנוסף, למדתי להתחבר ולהרגיש את הנשמה שלי והבנתי, שהנשמה המיוחדת והמדהימה הזו, חיה בתוך גוף פיזי, כי בסופו של דבר, ״אנחנו יצורים רוחניים שחווים כאן חוויה פיזית, ולא ליהפך״ (Pierre Teilhard de Chardin פילוסוף צרפתי).


בסוף הגעתי למסקנה שכדי לרפא כל דבר בגוף הפיזי שלנו, כולל, סרטן, מחלות כרוניות, חוסר היכולת להגיע לאורגזמה או חוסר היכולת להזחיק בסקס ליותר מ-15 שניות, עלינו לפנות לריפוי בשני משיורים - המישור הפיזי והמישור התודעתי/רוחני/נשמתי/מחשבתי, כי לא רק שהם מחוברים, הם למעשה שני חלקים של אותה מערכת - אנחנו. על סמך ההבנה הזו אני עובדת עם אנשים רבים ומלמדת אותם להתחבר לגוף ולנקות את המחשבות המטרידות, כדי לחיות חיים מאושרים ומלאים יותר וכדי לחוות יותר סיפוק ועונג מהגוף שלהם.





אני לא יכולה להעביר את כל התורה בבלוג אחד, אבל כן אנסה בחודשים הקרובים לפרק את הנושא לחלקים כדי שתוכלו להבין וללמוד מזה ובהתאם, גם להשתמש בזה לחיים האישיים שלכם. לבינתיים, יש כמה דברים חשובים מאוד שלמדתי בעזרת הריפוי העצמי שאני עברתי, ותהליכי ההילינג שאני מעבירה היום לגברים ונשים ואני רוצה לשתף חלק מהם בבלוג שלי, כי אני מאמינה שהם לבד, יכולים לשנות לאדם את החיים.


1. כל דבר בעולם החיצוני הוא שיקוף של מה שיש בתוכנו - כל דבר מחוצה לנו הוא אשלייה, לא אמיתי (תקראו קצת על בודהיזם שמדבר על הרעיון שכל דבר מחוצה לנו הוא אשלייה), שום דבר לא באמת קיים כמו שאנחנו חושבים. אין עולם פיזי אובייקטיבי בחוץ כמו שמלמדים אותנו לחשוב כל החיים. כל הקיום שלנו הוא סובייקטיבי ולכן, כל דבר שהוא לא אנחנו, הוא אשלייה. אנחנו מפרשים את העולם בצורה מסוימת, דרך הפילטרים שנבנו אצלנו בתת המודע על סמך החוויות הרגשיות שחווינו בעשור הראשון לחיים שלנו והם קובעים את הפילטרים הללו. ברגע שנבין שהכל זה שיקוף של עצמינו, נוכל לגשת למקום האמיתי בו קורה הריפוי - בתוכנו. אדבר על זה באחד הבלוגים באמצעות ״אנלוגיית המשקפיים״.


2. העולם הרגשי משפיע באופן ישיר על העולם הפיזי - הרגשות שלנו משפיעות באופן ישיר על הגוף הפיזי שלנו, ולא להיפך. ההוכחה הכי טובה לזה היא כשאנחנו נמצאים במצבי פחד למשל לפני קפיצת באנג'י או לפני שאנחנו עולים למטוס, במידה ויש לנו פחד גבהים או פחד מטיסות. אם אנחנו פוחדים מטיסות למשל, כנראה שנתחיל להזיע, לרעוד ולהרגיש בחילה עוד לפני שעלינו על המטוס, בצורה הזו הרגשות שלנו -- פחד -- השפיעו על הגוף הפיזי שלנו -- רעידות, זיעה, כאבי בטן. אם כך, אין סיבה לחשוב שמחשבות חיוביות לא יוכלו לרפא את הגוף הפיזי שלנו באותה הדרך שמחשבות שליליות, משפיעות עליו לרעה.


3. הכל זה אנרגיה - אנחנו חושבים שהעולם עשוי חפצים דוממים העשויי חומרים שונים ושאנחנו, הגוף שלנו, מוצק ואחיד אבל מעשה, הכל זה אנרגיה. הגוף שלנו מורכב מאינסוף חלקיקים קטנים שעובדים ביחד בצורה מסונכרנת מושלמת כדי להפעיל את המכונה הזו שהיא הגוף שלנו. החלקיקים האלה זזים כל הזמן והמרחקים ביניהם אינסופיים כך שהגוף שלנו יותר דומה למיקרו-קוסמוס מאשר לאיבר אחד ואחיד. גם כל דבר דומם למעשה מורכב מאינסוף חליקיקים קטנים שזזים כל הזמן והמרחק ביניהם יחד עם הדחיסות שהם זזים משפיעים על צורת החומר שאנחנו רואים דרך העיניים שלנו וממששים דרך חוש התחושה שלנו אבל בעצם, גם הם זזים כל הזמן. לא רק הגוף שלנו בתנועה כל הזמן, הוא גם משתנה כל הזמן. ה-dna שלנו מתפצל ומתפצל והאנרגיה שגורמת להם להתפצל, משפיעה על איכות ה-dna כך שאם אנחנו באנרגיות רעות - פחד, קנאה, אכזבה, עצב - אנחנו משדרים אנרגיה נגטיבית שתעזור לפצל את ה-dna שלנו וכך אנחנו יוצרים מחלות בגופנו. צפו בסרטון של מנטאק צ'יא כדי ללמוד על הנושא הזה עוד.


4. המחשבות שלנו משפיעות על האנרגיה הזו - כך, נוכל להבין שהמחשבות שלנו למעשה משפיעות באופן ישיר על האנרגיה בתוך גופנו וגם על האנרגיה שסביבנו. זה קצת מוזר לחשוב שהמחשבה שלי יכולה לשנות משהו בעולם הפיזי, אבל זה מדויק להפליא וקורה כל הזמן, בין אם אנחנו מאמינים בזה או לא. אם נהיה במצב רוח טוב, היום שלנו יילך נהדר אבל אם נקום כעוסים, כנראה שיהיה לנו יום דיי חרא. אנחנו לא שמים לב לזה, לא מאמינים שבאמת יש לנו השפעה על העולם החיצוני וכך אנחנו חיים חיים שלמים בסבל למרות שבפועל, היה לנו את היכולת לשנות את החיים שלנו בכל רגע נתון. זה דומה לקלף בקלפי הטארוט של אושו ״חיצוני״ - ילד קטן עומד מאחורי שער ומביט אל עבר הצד השני בתקווה להגיע לשם יום אחד, כשבפועל השער בכלל לא נעול, הוא יכול לעבור אותו בכל רגע שיבחר אבל במקום, אבל עומד מבחוץ ומסתכל משם. ברגע שנבין שהשער כבר פתוח עבורינו, ושאנחנו משפיעים על הגוף וסביבה שלנו בכל רגע נתון, נוכל להתחיל להתבונן, לנקות ולרפא את עצמינו דרך העבר שלנו וכך, להתחבר יותר למי שאנחנו באמת ולגוף שלנו ממקום אהבה, סבלנות, קבלה וחמלה.





5. כל חסור תפקוד בגוף הפיזי, הוא סימן לחסימה רגשית עמוקה - כל חוסר תפקוד, כולל חוסר יכולת להגיע לאורגזמה, חוסר יכולת ליהנות מסקס, חוסר יכולת להחזיק ולא לשפוך, חוסר היכולת להגיע לזקפה, חוסר חרמנות (חרמנות = אנרגיה מינית) וניתוק מכל דבר מיני, כולם יושבים על חסימה רגשית עמוקה יותר. הבעיה עם העולם המערבי הוא שאנחנו רגילים ללכת לרופא כשמשהו לא עובד בגוף שלנו, וסומכים על הרופא, למרות שהוא לא מכיר אותנו או יודע עלינו דבר, שיירפא אותנו בעזרת תרופות כאלה ואחרות שהמציאות בטענה שהם עובדים אותו הדבר על כווווווולם. בפועל, זה כמו לשים פלסטר על חתך עמוק, זה אולי יעזור לכל רגעים אבל בסופו של דבר, חתך עמוק מצריך תפרים, חייבם ללכת לשורש בעיה כדי לפתור אותה, אחרת היא תישאר שם ותחזור על עצמה שוב ושוב ושוב. זה בעיקר נפוץ בכל הקשור לאהבה.


6. הנשימה היא עוגן לכאן ועכשיו ודרכה ניתן לרפא הכל - הגוף הפיזי שלנו יכול להיות רק בהווה, הוא לא יכול להיות בעבר או בעתיד ולכן, הגוף הפיזי שלנו יכול גם לשמש לנו כעוגן, לכאן ועכשיו. הנ שימה, היא הביטוי החיצוני הכי מוחשי לכך שהגוף שלנו זז כל הזמן ומשתנה כל הזמן מאחר ועם כל נשימה פנימה, נכנס אוויר חדש שמשנה את הגוף שלנו ועם כל נשיפה החוצה, משהו משתנה גם, משהו יוצא ומפנה מקום שוב, לאוויר חדש. הנשימה, היכולת שלנו להתרכז בנשימה ולהרגיש את הנשימה בגוף שלנו יכולים לעזור לנו להיות יותר נוכחים בכאן ועכשיו, יותר נוכחים בגוף שלנו ויותר נוכחים בחיים שלנו וגם לחוות את כל הרגשות ותחושות פי מיליון.


הגוף שלנו רוצה לעבוד בצורה אופטימלית, גם המערכת המינית


המערכת הפיזיולוגית שלנו היא מדהימה, הגוף שלנו עובד ללא הפסקה, בצורה מושלמת כדי לספק לנו כלי לחיות בתוכו בחיים האלה. הלב מפמפם דם לכל הגוף בצורה מדויק ומושלמת, הריאות מכניסים ומוציאים אוויר בדיוק בכמות הנכונה, כלי הדם, הורידים, הורמונים, נוירונים, מערכת העיכול וכל שאר המערכות עובדות בצורה המושלמת ביותר לגוף שלנו, ואם נזין אותו באהבה ומחשבות חיובית הוא ימשיך לעבוד בצורה אופטימלית, ואפילו יותר. הגוף שלנו רוצה להיות בריא ולתפקד בצורה הטובה ביותר והמערכות כולן רוצות לממש את הפוטנציאל שלהם. מערכת העיכול רוצה לעבוד בצורה המושלמת ביותר כדי שהגוף שלנו יקבל את התזונה הכי טובה לו וגם המערכת המינית שלנו רוצה לעבוד בצורה הטובה ביותר, כדי שנוכל לחוות סקס אורגזמי וליהנות מהאנרגיה המינית הזורמת בגוף שלנו. הגוף, יודע איך להפעיל את הגוף בצורה האופטימלית, אנחנו אלה שמפריעים לו לעשות את זה.





כל חסימה רגשית, אנרגטית, חווייתית שיש לנו בגוף, משפיעה עלינו בצורה כזו או אחרת, גם פיזית והמקור לכל חסימה כזו היא בתת המודע שלנו, במקום הזה בו מאוחסנים כל הזיכרונות, חוויות וטראומות שחווינו עד כה. אם למחשבות שלנו יש את היכולת להשפיע על הגוף שלנו, ואם לנו יש את היכולת לשנות את המחשבות דרך ריפוי רגשי עמוק, הבנה עמוקה ומעמיקה של מי אנחנו ומה באמת באנו לעשות בעולם הזה, זה אומר שאנחנו גם יכולים לשנות את הגוף שלנו, לרפא את עצמינו וללמד את הגוף מחדש לחוות עונג ואורגזמות. כל הדבר הזה אפשרי עבור כל אחד ואחת והדרך לשם סלולה על ידי מדריכים ומורים רבים שישמחו ללוות אתכם בדרך שלכם, כולל אני!


למידע נוסף אודות העבודה איתי שלחו לי מייל ואחזור אליכם בהקדם!!

natashalahav@gmail.com






0 comments
bottom of page