top of page

לפגוש את הילד הפנימי - מדיטציה/דמיון מודרך

להרבה אנשים אין זכרונות או גישה לזכרונות שעיצבו אותם בילדות. זה קורה בגלל שנים של הדחקה רגשית וניתוק מהחלק הזה בתוכנו.


אבל הזכרונות האלה חשובים והם כן נמצאים שם, הם פשוט קבורים עמוק עמוק בתת מודע.


העבודה עם הילד הפנימי חשובה ומחוברת לעבודה הרגשית והפנימית שמטרתה העיקרית להתחבר בחזרה לעצמינו, לצד הילדי שבנו, לנשמה שלנו ולמי שהיינו לפני שהחברה קלקלה אותנו 🤦🏻‍♀️



מאחר והתנתקנו מהצד הילדי שבנו אי שם, בגיל ההתבגרות, זה יכול להיות מאוד מאתגר לדמיין את עצמנו ילדים או להעלות זכרונות כואבים ואפילו נעימים, מהילדות.


מתוך ההבנה שלהרבה אנשים קשה לדמיין את עצמם ילדים, הכנתי מדיטציה מודרכת שעוזרת לפגוש לראשונה את הילד הפנימי כלומר, להיזכר בעצמינו כשהיינו ילדים כדי להתחבר לתדר הילדי והאוהב שקיים בנו.


אתם מוזמנים לשמוע את המדיטציה הזו ולהשתמש בה כדי להזכר ולהתחבר לילד. אני ממליצה לשמוע את זה כמה פעמים, בעדיפות לכל יום, כי ההתחלה יכולה להיות מאתגרת ולעיתים, רק בפעם השלישית או הרביעית שניגשים לשם, אנחנו באמת מקבלים גישה לזכרונות האלה בתת מודע.


בהצלחה במסע שלכם וזכרו שהתרגול הזה מצריך התמדה והרבה הרבה סבלנות לעצמינו שזה בדיוק הדבר שהיה הכי חסר לנו בילדות 💜👧🏻👼🏻


 

הצלילים והסאונדים במדיטציה נוצרו במיוחד עבור המסע פנימה על ידי ORJI, שאמאן של עולם הסאונדים והצלילים, והם עוזרים להיכנס למצב היפנוטי של מדיטציית עומק שמאפשר גישה למקומות הכי חשוכים ומוסתרים בתוכנו.


אתם מוזמנים להשתמש בסאונדים שלו כדי לצלול למדיטציית עומק, אני אישית מכורה 💜 שווה לעקוב אחריו ביו טיוב! הוא מעלה טראקים חדשים כל יום רביעי וראשון 🔥🙏🏻


 

ואם בא לכם לבוא לתרגל איתי בלייב את המדיטציות האלו, אני מאחרת אצלי בפלורנטין כל רביעי בערב, תרגול של מדיטציה והקשבה פנימית. זוהי קבוצה קטנה ואינטימית שמורכבת מאנשים שמתרגלים קבוע ועוברים עם עצמם תהליך של התפתחות אישית. מוזמנים ליצור קשר בפרטי ולקבל מידע נוסף!!


תודה שהקשבתם ובהצלחה בהמשך דרככם 🙏🏻💜


bottom of page