top of page

איך תקשורת יכולה להציל לכם את הזוגיות?


אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב זוגות, היא חוסר תקשורת וחוסר תקשורת מינית בפרט. בהתחלה הכל לאבי דאבי אבל באיזה שהוא שלב, החיים נכנסים לתוך הזוגיות שלנו ואיתם המון רעש ובלאגן יחד עם ניסיון מתמיד לאזן בין קריירה, ילדים, בית משפחה ולפעמים.... סקס מקבל מעמד נחות בסדר העדיפויות שלנו. לכן אצל זוגות רבים, הדבר הראשון שנפגע הוא המיניות. אבל זוגיות ללא חיי מין בריאים זה לא זוגיות אלא חברות ובשביל זה, לא צריך להתחתן.


אם כבר מצאנו את עצמינו בתוך מערכת יחסים מחייבת, אנחנו כנראה גם רוצים ליהנות מחיי מין בריאים ומענגים אבל זה מאוד קשה כשהמיניות, היא הדבר הראשון להיפגע. אפשר לדבר שעות על הסיבות לכך שהסקס שלנו נפגע לפני הכל, אבל הסיבות לא חשובות. מה שכן חשוב הוא שנעבוד על היחסים המיניים שלנו, כמו שאנחנו עובדים על כל דבר שחשוב לנו בחיים, כי גם חיי המין שלנו הם לא משהו שכדאי לקחת כמובן מאליו.





זה שאנחנו נשואים או בזוגיות כבר שנים ממש לא אומר שאנחנו באופן אוטומטי עושים סקס כל שבוע או נהנים ממנו כמו שאנחנו יכולים. הבעיה היא שהרבה אנשים חושבים שזה בדיוק מה שזה אומר - אם אנחנו נשואים אז ברור שנעשה מלא סקס ואז, ככל שעובר הזמן, מגלים כמה זה לא נכון אבל גם אין ממש כוח או יכולת לעשות לגבי זה משהו.


אני מגלה שאצל המון זוגות, חוסר תקשורת היא הסיבה העיקרית לריבים ואפילו לפרידות וגירושים. אם רק נלמד לתקשר יותר טוב אחד עם השנייה ביום יום ובהמשך גם במיטה, אולי נוכל להציל את הזוגיות שלנו מאבדון. מה שכן, חשוב לזכור שכל עוד אנחנו לא יודעים לתקשר עם עצמינו, יהיה לנו מאוד קשה לתקשר עם האחר. לכן, המקום הראשון ממנו אני מציעה לכל העוסקים בדבר להתחיל, הוא בניית קו תקשורת פתוח, אוהב ומפרגן עם עצמכם. אחרי שעשיתם את זה, אתם מוכנים לשלב הבא והוא התקשורת הזוגית שלכם.


תרגישו בנוח עם האינטימיות שלכם


הרבה גברים עושים ביד כבר באופן אוטומטי, מבלי לחשוב על מה הם עושים באותו הרגע. האוננות היא כבר חלק כל כך אינטגרלי בחייהם של גברים רבים, שהם לא משקיעים בזה יותר מידי מחשבה. הבעיה היא שאם אתה מאונן בצורה אוטומטית, יש סיכוי גדול שאתה גם מזיין בצורה אוטומטית ופה מתחילות הבעיות במין הזוגי. דרך אחת לשנות את זה היא להיות נוכח בזמן שאתה נוגע בעצמך, לשים לב לכל ליטוף, להיות בסיטוצאיה במאה אחוז. היי, אתה אפילו יכול לפנק את עצמך עם שמן חדש, מוזיקה רומנטית ולעשות מזה שעת פינוק עצמי. אגב, גם עדיף לוותר על הפורנו ולהתחרמן מפנטזיות מיניות שונות שיש לך וכך גם תוכל למנן את ההתמכרות לפורנוגרפיה שלרוב הגברים יש.





התחלתי פה עם הגברים, כי האוננות שלהם היא הכי מובנת מאליה אבל כמובן שהטיפ הזה נכון לשני המגדרים. אם את רוצה להרגיש יותר בנוח במיטה וליהנות יותר מהסקס שלכם, אם את רוצה לתקשר עם עצמך בצורה טובה יותר וכך גם עם בן הזוג שלך, תתחילי לגעת בעצמך. אין בזה שום דבר מביך או מביש, מגע אישי זו המתנה הכי מרגשת שאת יכולה לתת לעצמך ואין אדם בעולם הזה שמגיע לו את זה יותר מאשר לך. שוב, תעשי מזה ערב. שימי מוזיקה רומנטית, תקני שמנים מיוחדים ותתחילי לגעת שם באזור. האורגזמה היא לא המטרה אלא תוצר הלוואי של החוויה אז אל תתרכזי בה אלא בעצמך, בהנאה שלך, בתחושה הרוגע שלך ובעונג שאת מרגישה. כל השאר מינורי.



אני גם ממליצה פה על שילוב צעצועי מין כי לנשים רבות בהתחלה קשה לגעת בעצמן, במיוחד אם הן בחיים לא עשו זאת קודם. יש המון צעצועים שתוכלו להשתמש בהן לאוננות הראשונה או אם את לא רגילה לגעת בעצמך באופן קבוע כמו למשל ה-satisfyer שפועל רק על אזור הדגדגן ועושה פעולה של יניקה. אני הגעתי להשפרצות ומולטי-אורגזמות בזכות המכשיר הזה ואני ממליצה עליו מאוד לכל אישה שרוצה להתקרב לעצמה ולמיניות שלה.


תרגישו בנוח עם הגוף שלכם


כדי ליצור תחושת קרבה ופתיחות בסקס, עליכם להיות קודם כל קרובים ופתוחים עם עצמכם והגוך שלכם. אם יש לכם עניינים פיזיים עם הגוף שלכם שמפריעים לכם להשתחרר בזמן הסקס, זה הזמן לטפל בהם. אם את חושבת שיש לך שם ריח רע, תבדקי את זה אצל רופא. לא אמור להיות ריח רע ואם יש, זה סימן לבעיה גדולה יותר שיש לטפל בה. אם אתה לא אוהב איך אתה נראה כשאתה עושה סקס, תעבוד על זה עם עצמך.


המטרה היא להסתכל על עצמכם במראה ולאהוב את מה שאתם רואים, לא משנה מה המשקל שלכם או אם הגוף שלכם מושלם או לא. לנשים אני גם מכלילה פה סשן התבוננות באיבר המין כדי שתלמדי להכיר אותה מקרוב. הוא כבר מכיר את האיבר שלו מקרוב, סמכי עליי, עכשיו הגיע הזמן שלך להכיר את שלך.





נסו להשקיט את המחשבות


כדי להיות במקום בו אנחנו מצליחים ליהנות מהסקס, עלינו להיות נוכחים בחוויה וברגע וזה אומר שעלינו להשקיט את המחשבות כשאנחנו עושים זאת. כן, להשקיט את המחשבות זה הדבר הכי קשה שאפשר לעשות בעולם הזה אבל יש כל מיני טריקים שאני משתמשת בהם כדי להרגיע את שובל המחשבות שמטריף לי את השכל בזמן שאני עושה סקס עם עצמי או עם אחרים.


הטריק הראשון הוא להסתכל על עצמי בזמן שאני עושה את זה - אם אני מסתכלת על עצמי במראה או בצורה ישירה, בזמן שאני למשל נוגעת בעצמי או עושה סקס עם גבר, זה מחרמן אותחי עוד יותר ומחזיר את התודעה שלי לרגע ולחוויה בה אני נמצאת. לכן אני גם לא ממליצה עם סקס בחושך.


עוד דרך היא תרגילי נשימה פשוטים - כשאתם באקט או מרגישים קצת לא בנוח או נבוכים, קחו לעצמכם כמה נשימות עמוקות לתוך האף והחוצה מהפה. נסו להקשיב לנשימה שלכם וממש להתרכז בה לכמה רגעים ותראו איך יותר קל לכם להיות נוכחים במה שאתם עושים. זה עובד בכל מיני מצבים בחיים, סקס הוא רק אחד מהם.



תקשורת זוגית מינית


אחרי שאתם מרגישים שעבדתם על התקשורת שלכם עם עצמכם ואתם מוכנים להתנסות בתקשורת מינית עם בן או בת הזוג שלכם, הגיע הזמן לעבודה האמתית. קודם כל אבל, לפני שמתחילים, חשוב להעלות את הנושא ולברר אם יש רצון משני הצדדים לעבוד על הדבר הזה ביחד. אם אין רצון, יש פה כנראה בעיה אחרת ששווה לטפל בה אבל אם כן יש רצון, הדדי מצד שניכם, זה הזמן לתהחיל את העבודה המשותפת על התקשורת המינית שלכם.






אני עובדת עם נשים שמעולם לא חוו אורגזמה או שמעולם לא חוו אורגזמה ואגינלית בזמן הסקס כי אני יודעת שיש לכל אישה את היכולת הפיזית להגיע לזה. אני גם עובדת עם נשים מיניות שרוצות שליטה מלאה יותר על המיניות ועל העונג שלהן.



גם אני פעם לא הגעתי לאורגזמות בסקס והיום אני כן ואפילו מחשיבה את עצמי מולטי-אורגזמית. זה שינה לי את החיים בכל כך הרבה מובנים, אבל מה שבעיקר שינה את המצב עבורי הוא האמונה שאני יכולה. אם בא לך לשמוע על זה עוד, את מוזמנת לשלוח לי הודעה ונדבר על זה יחד.



0 comments
bottom of page