top of page

טיפים לדייט הראשון שכל בחור חייב להכיר.....


יכול להיות שהגעתם לגיל שכבר ממש בא לכם למצוא זוגיות, אבל פשוט לא הולך לכם עם נשים. אני עובדת עם גברים רבים על הנושא הזה, וגיליתי שלהרבה מהם יש מחסום כבר בדייט הראשון.... הם כל כך בלחץ מזה שהם לא עושים את מה שצריך כמו שצריך, שהם לא טורחים ליהנות מהמפגש עם אדם חדש. הכנתי מדריך קצר, בעקבות העבודה איתם, להמלצות התנהגות בדייט ראשון ואני מאמינה שהוא יכול לעזור לחלקכם להתמודד עם האתגר הזה.




כמה המלצות כלליות:


1. לא יותר מידי פרטים

2. רק לדבר על מה שרלוונטי

3. להקשיב יותר למה שהיא אומרת, פחות לדבר על עצמך

4. להכיר אותה לאט לאט

5. לא לדבר יותר מידי על עצמי

6. לא לשפוך את הלב בדייט הראשון

7. 10 דקות ראשונות היכרות שטחית, ולאט לאט להעלות את רמת האינטימיות של השאלה


נושאים לשיחה ב-10 דקות ראשונות


- מאיפה את?

- במה את עובדת?

- למה בחרת ללמוד את מה שלמדת?

- את אוהבת את העבודה שלך?

- אם לא, במה היית רוצה לעבוד?


אחרי ה-10 דקות הראשונות, לשאול שאלות עמוקות יותר, כדי להכיר אותה:


- מי האנשים החשובים בחיים שלך?

- מה מצחיק אותך?

- איזה סרטים או סדרות את אוהבת לראות?

- האם יש לך חלום שאת רוצה להגשים בחיים?

- מה בדרך כלל את עושה בסופי שבוע?

- מה את הכי אוהבת לעשות בחיים?

- מה העבודה הכי מעניינת שעבדת בה?

- איזה מסעדה את הכי אוהבת?

- איפה את אוהבת לטייל?

- איפה טיילת בחו״ל?


סימנים לחוסר עניין


יש כמה סימנים שנוכל לשים לב אליהם, שאולי מרמזים על כך שהיא פחות מעוניינת להמשיך את ההיכרות איתך. זה בסדר גמור ולא אומר שום דבר עליך, רק שנכראה אין התאמה מספיק טובה ביניכם או שהיא חושבת או מרגישה שאין.


סימנים שהיא לא מעוניינת:


1. מתעסקת בדברים אחרים - פלאפון

2. לא מסתכלת בעיניים

3. לא מחייכת

4. לא מדברת

5. לא שואלת

6. נראית משועממת

7. מתלוננת


סימנים שהיא כן בעניין:


1. מחייכת

2. מסתכלת בעיניים

3. נשענת לכיוון שלי

4. צוחקת

5. שואלת שאלות

6. משתפת






איך לנהל שיחה זורמת


לפעמים אנשים נתקעים בלנהל שיחה זורמת בדייט. זה גם יכול לקרות מלחץ וגם מהפחד שאגיד או אשאל את הדבר הלא נכון. כדי לנהל שיחה בדייט הראשון, בצורה זורמת, אתה יכול להשתמש בתזרים הבא:

אתה שואל אותה שאלה [למשל: מי האנשים החשובים בחיים שלך?] היא עונה לך על השאלה ואתה עונה בעצמך ]מספר לה על האנשים החשובי םבחיים שלך], היא תזיכר במשהו שקשור ותספר עליו עוד משהו גם אתה וכך הלאה......


עוד שאלות לשיחה


- יש לך אחים או אחיות? את קרובה אליהם?

- את מעדיפה כלבים או חתוילם?

- אם היית זוכה בלוטו מה היה הדבר הראשון שהיית קונה

- אם היה לך כרטיס לחו״ל, לאן היית טסה?

- איפה את אוהבת יותר לטייל? איזה סנגון טיול?

- מה עשית בצבא?

- האם עשית טיול אחרי צבא?

- את אוהבת לבשל?

- מה את הכי אוהבת לבשל?

- מה את הכי אוהבת לאכול.


סיום הדייט


תמיד כדאי לסיים בשיא הדייט, כדי להשאיר טעם למפגש נוסף. איך יודעים שהגענו לשיא?


1. היא מתחילה לפהק או אם אתה מתחיל להפק

2. אחרי שהיא הולכת לשירותים שלוש פעמים

3. אחרי שעה וחצי להתחיל לשים לב לאנרגיה שלה

4. לנסות להרגיש לבד מתי אתה בשיא





מי משלם את החשבון


אחרי שהחלטתם לקום וללכת, עולה הדילמה האחרונה לערב.... מי משלם על החשבון. אני מציעה לך לשלם את החשבון ולומר לה תודה על ערב כיפי. אם היא מתעקשת, אתה יכול להגיד שהיא יכולה לשים את הטיפ. כמובן שאם היא מתעקשת לשלם חצי חצי, זה הדבר הנכון לעשות, תרגיש לאיזה כיוון היא נוטה ולך איתה. אין פה באמת חוקים, זה מאוד אינדיבידואלי ואי אפשר תמיד לרצות את כולם. להציע לשלם על החשבון זה דבר נחמד, מכבד ומוערך בקרב נשים מסוימות ואחרות, עלולות אפילו להתעצבן מזה. הכי נכון להרגיש אותה, לשאול אותה ולא להתנגד או להתווכח.


מה עם עוד דייט?


אני גם ממליצה לנסות לקבוע כבר במהלך הדייט הראשון, את הדייט הבא במידה ובא לך שוב להיפגש איתה אתה יכול לשאול אותה מה את עושה השבוע? יש לך ערב פנוי? חשבתי ללכת לראות סרט..... בקולנוע, אולי תרצי להצטרף? יש לך ערב פנוי? חשבתי ללכת באחד הערבים השבוע לביליארד, אולי תרצי להצטרף?


דברים שחשוב לזכור במהלך הדייט


לא כדאי להתאהב ישר או מהר מידי, רק כי הדייט הולך טוב. חשוב לזכור שאתה מנסה משהו חדש וזה אולי לא מרגיש טבעי בהתחלה, אבל אתה רוצה לעשות שינוי ולכן אתה מנסה דברים חדשים . לא משנה מה יקרה במפגש ביניכם, נסה לקחת את הדייט רק למקומות הטובים - ללמוד על עצמך, להשתפר איפה שאתה יכול . חשוב גם לזכור שאתה לא מתאים לכל אחת כמו שלא כל אחת מתאימה לך, אתה מחפש מישהי שתתאימו אחד לשנייה ולא פחות מזה.





מנטרה חיובית


ולסיום, אני ממליצה לחשוב על מנטרה, משפט שעוזר לך להרגיש יותר טוב עם עצמך. משהו בסגנון של ״אני שווה, מענייין ומי שתהיה איתי יהיה לה מזל גדול״ וממש לשנן את המשפט הזה מתי שאתה רק יכול. יש למילים שלנו כוח רב והמשפט הזה ישמור שתרגיש טוב עם עצמך לא משנה לאן תלך, עם מי תדבר או מה יקרה.


אני מקווה שהמדריך הזה יעזור לכם, ואם הוא נראה בעיניכם בנאלי, כנראה שהוא פשוט לא בשבילכם. יש אנשים שמתקשים באיזורים שונים במסע אחר האהבה, כאלה שיותר קל . להם בדייט הראשון וכאלה שיותר קשה להם. תמיד אפשר ללמוד, להשתפר ולתרגל כדי להרגיש יותר בנוח עם הסיטואציות השונות וחשוב לזכור שאף אחד לא נולד מושלם, זה שאתם מתקשים באיזור מסוים בחיים לא אומר עליכם שום דבר. אתם חמודים ומקסימים שאתם בכלל חושפים את עצמכם ואת הלב שלכם בחיפוש המדהים הזה ואני מאחלת לכם המון בהצלחה. אם תרצו לעבוד איתי, אני מאמנת גברים בתקשורת זוגית, חיפוש אהבה וחסימות רגשיות ואשמח לעבוד גם אתכם.




0 comments
bottom of page